O CENTRO GALEGO DE LLEIDA CELEBRA “O DÍA DE BREOGÁN 2008”


Foto: Carlos Cabaleiro

GALEGO
O domingo día 5 de outubro, o Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia) celebrou o “Día de Breogán 2008” cunha excursión ó Val de Arán e Pont de Suert.
Ás 7 horas unhas 50 persoas entre socios, familiares e amigos, partiron da sede social da Entidade, parando a tomar un refrixerio en Arén (Huesca) e chegando a Vielha sobre as 10,15 horas.
Ás 11 horas asistimos á Misa na Igrexa de San Miguel. A Coral Cengallei acompañou a liturxia coas súas típicas cancións relixiosas e, a continuación tivo lugar un concerto, coa igrexa a rebordar. Coma sempre, a Coral Cengallei, deleitounos coas súas cancións, e rematou a súa actuación, co himno do Val de Arán, “Muntanyes Araneses”, e a popular Rianxeira. Cabe destacar o ben que interpretaron tódalas cancións, xurdindo, ó final, máis dunha bágoa de moitos dos asistentes pola emoción de ver como unha coral Galega, interpretaba tan bén o seu himno.
Despois houbo tempo libre para visitar a poboación, e para tomar unhas cervexas nas terrazas dos bares.
Ás 14,30 horas xantamos todos xuntos nun hotel de Pont de Suert e tras visitar por libre a cidade, emprendemos o regreso a Lleida.
Foi un día magnífico, a pesares das moitas horas que estivemos sentados no Autocar.


Foto: Carlos Cabaleiro

CASTELLANO

El domingo día 5 de octubre, el Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia), celebró el “Día de Breogán 2008”, con una excursión al Valle de Arán y Pont de Suert.
A las 7 horas unas 50 personas entre socios, familiares y amigos, partieron de la sede social de la Entidad, parando a tomar un refrigerio en Arén (Huesca) y llegando a Vielha sobre las 10,15 horas.
A las 11 horas asistimos a la Misa en la Iglesia de San Miguel. La Coral Cengallei acompañó la liturgia con sus típicas canciones religiosas y, a continuación, tuvo lugar un concierto, con la iglesia a rebosar. Como siempre, la Coral Cengallei nos deleitó con sus canciones, y remató su actuación con el himno del Valle de Aran, “Muntanyes Araneses” y la popular Rianxeira. Cabe destacar lo bien que fueron interpretadas todas las canciones, surgiendo al final, más de una lágrima de los muchos asistentes, por la emoción de ver cómo una coral Gallega interpretaba tan bién su himno.
Después hubo tiempo libre para visitar la población, y para tomar unas cervezas en las terrazas de los bares.
A las 14,30 almorzamos todos juntos en un hotel de Pont de Suert y, tras visitar por libre la ciudad, emprendimos el regreso a Lleida.
Fue un día magnífico, a pesar de las muchas horas que hemos estado sentados en el Autocar.

Anuncios

Etiquetas: , , ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: