ASAMBLEA E XANTAR DE IRMANDADE

O Domingo día 22 de febreiro de 2009; ás 12,30 horas celebración da Santa misa, na igrexa parroquial de Sant Jaume, interpretando a nosa Coral CENGALLEI a parte musicada e cantada de mesma; ás 13,15 horas, no local social da nosa Entidade, tivo lugar a Asamblea Xeral Ordinaria dos socios na que seguindo a orde do día procedeuse a ler a acta da asemblea anterior que foi aprobada por unanimidade; acto seguido o Tesoreiro leu o estado das contas da Entidade, e mailos orzamentos para ao ano 2009 que foron aprobados por unanimidade; o vicepresidente 1º, fixo un anticipo das actividades que ten previsto desenrolar no ano 2009 a Entidade; despois e seguindo o contido dos artigos 16 e 21 dos estatutos, procedeuse a confirmar por un periodo máis a actual Xunta directiva, incorporándose como vocal D. Antonio Sanmartín Sanmartín, quen recibió o para ben de todos os presente na Asamblea.
Unha vez rematada a Asamblea, todos os asistentes degustaron un bo viño procedente de Galicia e máis un apetitoso aperitivo.
Acto seguido todos os asistentes remataron a xornada cun bo xantar de Irmandade con queimada incluída e baile no local social ata ao final da tarde. Foi todo un gran éxito.

asamblea-2

Foto: José Luis Raposo

Castellano

El Domingo día 22 de febrero de 2009, a las 12,30 horas celebración de la Santa misa, en la iglesia parroquial de Sant Jaume, interpretando nuestra nosa Coral CENGALLEI la parte musicada y cantada de la misma; a las 13,15 horas, en el local social de nuestra Entidad, tuvo lugar a Asamblea General Ordinaria de los socios en la que siguiendo el orden del día se procedió a leer el acta de la asamblea anterior que fue aprobada por unanimidad; acto seguido el Tesorero leyó el estado de las cuentas de la Entidad, y los presupuestos para al año 2009 que fueron aprobados por unanimidad; el vicepresidente 1º, hizo un anticipo de las actividades que tiene previsto desenrollar en el año 2009 la Entidad; después y siguiendo el contenido de los artículos 16 y 21 de los estatutos, se procedió a confirmar por un periodo más la actual Junta directiva, incorporándose como vocal D. Antonio Sanmartín Sanmartín, quien recibió el parabién de todos los presente en la Asamblea.
Una vez finalizada la Asamblea, todos los asistentes degustaron un buen vino procedente de Galicia y un apetitoso aperitivo.
Acto seguido todos los asistentes remataron la jornada con un buen almuerzo de Hermandad con “queimada” incluida y baile en el local social hasta el final de la tarde. Fue todo un gran éxito.

queimada-2
Foto: José Luis Raposo

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: