FEIRA DE PATCHWORK EN SITGES (BARCELONA)

O día 15 de marzo de 2009, un grupo de amigas e os seus maridos do Centro Galego de Lleida, foron á localidade de Sigtes (Barcelona), para ver as exposicións de PATCHRORK, que cada ano celébrase nesta localidade.

A viaxe foi organizado por Ana, unha amiga que ten unha tenda. Fixo un día espléndido e todas as que practican Patchwork gozaron moito. Cando chegaron pola mañá, o primeiro que fixeron foi ir ver a exposición na que había moitos traballos, á vez que os maridos foron a buscar un restaurante e atoparon unha taberna galega. Cando as mulleres quedaron sen €uros de tanto comprar, entón foron todas xantar. Comemos estupendamente, eu sempre digo que onde haxa comida galega, cómese moi ben. Pola tarde regresamos ás oito e pasamos un día estupendo.

6874

Foto: Dionisio Paul Torralba

Castellano
El día 15 de marzo de 2009, un grupo de amigas y sus maridos del Centro Galego de Lleida, fueron a la localidad de Sigtes (Barcelona), para ver las exposiciones de PATCHRORK, que cada año se celebra en esta localidad.

El viaje fue organizado por Ana, una amiga que tiene una tienda. Hizo un día espléndido y todas las que practican Patchwork disfrutaron mucho. Cuando llegaron por la mañana, lo primero que hicieron fue ir a ver la exposición en la que había muchos trabajos, a la vez que los maridos fueron a buscar un restaurante y encontraron una taberna gallega. Cuando las mujeres se quedaron sin €uros de tanto comprar, fueron todas a comer. Comimos estupendamente, yo siempre digo que donde haya comida galega, se come muy bien. Por la tarde regresamos a las ocho y pasamos un día estupendo.

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: