DEMOSTRACIÓN DE COCIÑA GALEGA NO CASAL DA DONA

O día 16 de marzo, un grupo da Vocalía dá Muller do Centro Galego de Lleida, foi invitado polo CASAL DE IGUALDADE E FAMILIA do Excmo. Ajuntament de Lleida, para facer unha demostración de Cociña Galega.

As excelentes cocineras do Centro Galego de Lleida, prepararon uns apetitosos manxares como son: Empanada Galega, Filloas e Tarta de Santiago, que lles gustou moito a todas as asistentes.

Fixéronse dous grupos de señoras invitadas polo Casal, un de 25 na primeira hora, e outro de 35 na segunda. Todas quedaron moi contentas, sendo convocadas as cocineras para outro día.

dscf01851

Castellano

El día 16 de marzo, un grupo de la Vocalía da Muller del Centro Galego de Lleida, fueron invitadas por el CASAL DE IGUALDAD Y FAMILIA del Excmo. Ajuntament de Lleida, para hacer una demostración de Cocina Gallega.

Las excelentes cocineras del Centro Galego de Lleida, prepararon unos apetitosos manjares como son: Empanada Galega, Filloas y Tarta de Santiago, que les gustó mucho a todas las asistentes.

Se hicieron dos grupos de señoras invitadas por el Casal, uno de 25 en la primera hora, y otro de 35 en la segunda. Todas quedaron muy contentas, siendo convocadas las cocineras para otro día.

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: