Breogan 2009

O domingo día 11 de outubro, o Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia) celebrou o “Día de Breogán 2009” cunha excursión  a Andorra.

Ás 7,00 horas, mais de 50 persoas entre socios, familiares e amigos, partiron da sede social da Entidade, parando en Pons, e chegando ó Santuario de Meritxell de Andorra, as 10,00 horas o que visitaron a continuación, despois de almorzar.

Ás 12,00 horas asistimos á Misa na Igrexa de Santa Eulalia da parroquia D`Encamp de Andorra que oficiada polo séu Mossen Rvdo.Javier Esplandiu Xuclá. A Coral Cengallei acompañou a liturxia coas súas típicas cancións relixiosas e, a continuación tivo lugar un concerto, coa igrexa a rebordar. Coma sempre, a Coral Cengallei, deleitounos coas súas cancións, e rematou a súa actuación, cos himnos de Andorra “El Gran Carlemany” e, o “Himno Galego”.

Tamen nos acompañaron a Conselleira de Cultura i Afers Socials Hble. Sra. Olga Areny Sánchez, a Directora del Centro de Cultura “La Valireta” Hble. Sra. Elena, e o Presidente do Centro Galego de Andorra D. Antonio Iglesias Calvo e maila súa  dona Dñª. Antonia Ruíz Manzano. Cabe destacar o ben que interpretaron tódalas cancións, sendo dotas elas moi aplaudidas por tódolos asistentes, que enchían a Igrexa. Despois houbo un refrixerio ofrecido pola responsable de Cultura do Comú d`Encamp. Noraboa po lo detalle e  polas atencións que demostraron con todo o grupo.

Ás 14,30 horas xantaron todos xuntos nun restaurante de Encamp, e pola tarde despoís de facer as compras que cada un quixo no Punt de Trobada, empredemos o regreso a Lleida.

Foi un día magnífico e inolvidable, a pesares das moitas horas que estivemos sentados no Autocar.

P1000046-1Foto: Xoán Rodríguez

Castellano

El domingo día 11 de octubre, el Centro Gallego de Lleida (Casa de Galicia) celebró el “Día de Breogán 2009” con una excursión a Andorra.

A las 7,00 horas, más de 50 personas entre socios, familiares y amigos, partieron de la sede social de la Entidad, parando en Pons, y llegando al Santuario de Meritxell de Andorra, a las 10,00 horas, que visitaron a continuación después de almorzar.

A las 12,00 horas asistieron a la Misa en la Iglesia de Santa Eulalia de la parroquia D`Encamp de Andorra que fue oficiada por el  Rvdo. Javier Esplandiu Xuclá. La Coral Cengallei acompañó la liturgia con sus típicas canciones religiosas y, a continuación tuvo lugar un concierto. Como siempre, la Coral Cengallei, nos deleitó con sus canciones, y rematando su actuación, con los himnos de Andorra “El Gran Carlemany” y, el “Himno Gallego”.

También les acompañaron la Consejera de Cultura i Afers Socials Hble. Sra. Olga Areny Sánchez; la Directora del Centro de Cultura “La Valireta” Hble. Sra. Elena, y el Presidente del Centro Gallego de Andorra D. Antonio Iglesias Calvo y su esposa Dñª. Antonia Ruíz Manzano.

Cabe destacar lo bien que interpretaron todas las canciones, siendo dotas ellas muy aplaudidas por todos los asistentes, que llenaban la Iglesia. Después hubo un refrigerio ofrecido por la responsable de Cultura del Comú d`Encamp, la Hble. Sra. Elena. En hora buena por el detalle y por las atenciones que tuvieron con todo el grupo.

A las 14,30 horas almorzaron todos juntos en un restaurante de Encamp, y por la tarde después visitar el Punt de Trobada, empredieron el regreso a Lleida.

Fue un día magnífico e inolvidable, a pesar de las muchas horas que estuvimos sentados en el Autocar.

Anuncios

Etiquetas: , ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: