Demostración da planta “Aloe Vera” no Centro Galego

O martes día 16 febreiro de 2010, a Vocalía da Muller do Centro Galego de Lleida e nas instalacións do mismo, celebrou unha reunión dirixida pola Sra. Antoniena Oro para falarnos dos produtos naturais de Aloe Vera. A reunión foi moi amena e agradable, informándonos das múltiples aplicacións e ventaxes que ten esta planta tan beneficiosas para a saúde.

Ao finalizar dita charla, a señora Antonieta sorteou entre os asistentes á mesma, tres plantas de Aloe e tivo a atención de regalar unha o noso Centro.

Foto: María Alba Gil Bardanca

Castellano

El martes día 16 febrero de 2010, la Vocalía de la Mujer del Centro Galego y en las instalaciones del mismo, celebró una reunión dirigida por la Sra. Antoniena Oro, para hablarnos de los productos naturales de Aloe Vera. La reunión fue muy amena y agradable, informándonos de las múltiples aplicaciones y ventajas que tiene esta planta tan beneficiosas para la salud.

Al finalizar dicha charla, la señora Antonieta, sorteó entre los asistentes a la misma, tres plantas de Aloe Vera y tuvo la atención de regalar una a nuestro Centro.

Foto: María Alba Gil Bardanca

Anuncios

Etiquetas: , ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: