Actos festividade do “Día do Apóstolo”

Premio “Cami de Sant Jaume”

O Centro Galego de Lleida, colaborou coa “Agrupació Ilerdenca de Pessebristes” na festa “dels Fanalets de Sant Jaume”  de Lleida.

Anualmente, a devandita Entidade convoca un concurso de “fanalets” que son expostos ao público na “Capella do Peu do Romeu”, concedendo varios premios consistentes nun diploma e unha reprodución en miniatura da talla do Santo que se atopa na devandita Capela, e que ten o seu colofón a véspera da festividade, é dicir o día 24 de xullo.

O Centro Galego, creou o premio denominado “Camí de Sant Jaume” que se une aos xa existentes, e que reciben diversos nomes vinculados a Lleida e ao Santo. Os devanditos premios son patrocinados por diversas entidades e estamentos da Cidade.

O día 23 foi o día dedicado ao Centro Galego, ofrecendo por tal motivo ás 19 horas  unha Ofrenda Floral.

Ás 21:30 horas no noso local social, celebrouse a tradicional mariscada para os socios, amigos e simpatizantes do Centro, sendo rematada esta, coa lectura do Conxuro e a degustación dunha gran Queimada.

Acompañáronnos neste ágape, o “Rexedor de Participació Ciutadana” do Condello de Lleida, Sr. Joan Gómez, a Directora de Política Lingüistica da Generalitat, Sra. Paquita Sanvicéns, o Rexedor Miquel Padilla e o Presidente da Federación de Casas Rexionais Cosme García.

Foto: José Luis Raposo

Castellano

Premio “Cami de Sant Jaume”

El Centro Gallego de Lérida, ha colaborado con la “Agrupació Ilerdenca de Pessebristes” en la fiesta “dels Fanalets de Sant Jaume” de Lérida.

Anualmente, la referida Entidad convoca un concurso de “fanalets” que son expuestos al público en la “Capella del Peu del Romeu”, concediendo varios premios consistentes en un diploma y una reproducción en miniatura de la talla del Santo que se encuentra en dicha Capilla, y que tiene su colofón la víspera de la festividad, es decir el día 24 de julio.

El Centro Galego, ha creado el premio denominado “Camí de Sant Jaume” que se une a los ya existentes y que reciben diversos nombres vinculados a Lleida y al Santo. Dichos premios son patrocinados por diversas entidades y estamentos de la Ciudad.

El día 23 fue el día dedicado al Centro Galego, ofreciendo por tal motivo a las 19 horas  una Ofrenda Floral.

A las 21:30 horas en nuestro local social, se celebró la tradicional mariscada para los socios, amigos y simpatizantes del Centro, siendo rematada esta, con la lectura del Conxuro y la degustación de una gran Queimada.

Nos acompañaron en este ágape, el Regidor de Participación Ciudadana del Ayto. de Lleida, Sr. Joan Gómez, la Directora de Política Lingüistica de la Generalitat, Sra. Paquita Sanvicéns, el Regidor Miquel Padilla y el Presidente de la Federación de Casas Regionales Cosme García.

Foto: José Luis Raposo

Anuncios

Etiquetas: , ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: