Excursión Xacobeo 2010

Do 14 ao 19 de Setembro, o Centro Galego de Lleida, organizou unha viaxe a Galicia con motivo da conmemoración do Ano Santo Compostelán.

A tal obxecto desprazáronse cincuenta persoas en autocar, iniciando a visita cunha excursión a Vigo, “O Grove” e Illa da Toxa, facendo un percorrido en catamarán pola Ría de Arousa, coñecendo as bateas onde se producen os mexillóns de excelente calidade e denominación de orixe.

O segundo día desprazáronse a Coruña para visitar os lugares máis emblemáticos da capital, Praza María Pita, o Concello, a Torre de Hércules, etc.

O terceiro día visitaron Pontevedra, coa Igrexa da Virxe Peregrina, as ruínas do convento de Santo Domingo, Santa María a Maior do Século XII ou a Praza da Herrería, e tamén Combarro, Cambados e Val do Salnés.

E o cuarto e último día, visitaron Santiago de Compostela  cunha guía local, asistindo á Santa Misa na Catedral así como facendo un percorrido pola parte máis emblemática da capital galega.

Foto: Dionisio Paul Torralba

==================================================

Castellano

Del 14 al 19 de Septiembre, el Centro Galego de Lleida, organizó un viaje a Galicia con motivo de la conmemoración del Año Santo Compostelano.

A tal objeto se desplazaron cincuenta personas en autocar, iniciando la visita con una excursión a Vigo, “O Grove” e Isla de la Toja, haciendo un recorrido en catamarán por la Ría de Arosa, conociendo las bateas en donde se producen los mejillones de excelente calidad y denominación de origen.

El segundo día se desplazaron a Coruña para visitar los lugares más emblemáticos de la capital, Plaza María Pita, el Ayuntamiento, la Torre de Hércules, etc.

El tercer día visitaron Pontevedra, con la Iglesia de la Virgen Peregrina, las ruinas del convento de Santo Domingo, Santa María la Mayor del Siglo XII o la Plaza de la Herrería, y también Combarro, Cambados y Valle del Salnés.

Y el cuarto y último día, visitaron Santiago de Compostela  con una guía local, asistiendo a la Santa Misa en la Catedral así como haciendo un recorrido por la parte más emblemática de la capital gallega.

Foto: Dionisio Paul Torralba

Anuncios

Una respuesta to “Excursión Xacobeo 2010”

  1. Xulio Couxil Says:

    Ola Juan, e compañía:
    ¡Noraboa! pola continuidade e bon facer coas vosas actividades.
    Por certo, e falando delas ¿Onde están as “afotos” da “xacobeo 2010” en Galicia? ¿Visita ao Grove, Pontevedra, Coruña, Santiago, o Camiño…???

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: