A Coral Cengallei canta villancicos na Paería

O Martes día 21 de decembro de 2010, ás 19,00 horas, a nosa Coral Cengallei, invitada polo “Excmo. Ajuntament de Lleida”,  actuou no salón de Plenos do Concello de Lleida con motivo da felicitación de Nadal do noso “Paer en Cap” D. Ángel Ros i Domingo, ás asociacións de veciños e Casas e Centros Rexionais de Lleida.
Baixo a dirección da súa directora, Rosa González Mahía, interpretaron as seguintes pezas misicais: “Foliada de Santiago”, “Ay Triste que vengo”, “La Pastora Caterina” e “Foliada de Cambados”, sendo moi aplaudidas por tódolos asistentes, e acadando un rotundo éxito.

Foto: Luis Trigo Domínguez

Ver máis fotos na Rede Social

Castellano

El Martes día 21 de diciembre de 2010, a las 19,00 horas, nuestra Coral Cengallei, invitada por el “Excmo. Ajuntament de Lleida”,  actuó en el salón de Plenos de la Paería con motivo de la felicitación de Nadal del nuestro “Paer en Cap” D. Ángel Ros i Domingo, a las asociaciones de vecinos y Casas y Centros Regionales de Lleida.
Bajo la dirección de su directora, Rosa González Mahía, interpretaron las siguientes piezas misicales: “Foliada de Santiago”, “Ay triste que vengo”, “La Pastora Caterina” y “Foliada de Cambados”, siendo muy aplaudidas por todos los asistentes, y consiguiendo un rotundo éxito.

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver más fotos en la Red Social

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: