Cea solidaria na parroquia da “Merçè”

Ás 20.30 horas do día 1 de Abril de 2011, a Coral Cengallei do Centro Galego de Lleida, participou nunha “cea solidaria” para recaudar fondos e axudar ás persoas máis necesitadas da terra, que organizou a Parroquia de Nosa Señora da Mercé. A nosa Coral interpretou as seguiente pezas musicais baixo a dirección de Rosa González Mahía: “Alalá de Lemos”, “A Rianxeira” e “Foliada de Cambados”, sendo todas elas moi aplaudidas polo público asistentes.

Tra-lo concertó que ofreceu a Coral Cengallei, procedeuse a unha cea solidaria a que tamén se agregou a Coral. Podíase participar nela, cun donativo de 5 Euros por persoa e servíase pan con tomate e aceite e unha mazá.

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Castellano

A las 20.30 horas del día 1 de Abril de 2011, la Coral Cengallei del Centro Gallego de Lleida, participó en una “cena solidaria” para recaudar fondos y ayudar a las personas más necesitadas de la tierra, que organizó la Parroquia de Nuestra Señora de la Merced. Nuestra Coral interpretó las seguiente piezas musicales bajo la dirección de Rosa González Mahía: “Alalá de Lemos”, “A Rianxeira” y “Foliada de Cambados”, siendo todas ellas muy aplaudidas por el público asistentes.

Tras el concertó que ofreció la Coral Cengallei, se procedió a una cena solidaria a la que también se agregó la Coral. Se podía participar en ella, con un donativo de 5 Euros por persona y se servía pan con tomate y aceite y una manzana.

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: