Concerto de Mans Unidas

Ás 19,00 horas do sábado día 2 de Abril de 2011, a Coral Cengallei do Centro Galego de Lleida dirixida por Dñª Rosa González Mahía, actuou na Praza Paería didiante do “Ajuntament de Lleida”, convidada por “MAUS UNIDAS, nunha actuación conxunta con outras corais “CANTEM CONTRA LA FAM”, co obxetivo de recaudar fondos para financiar proxectos de desenvolvemento para a muller na India. Interpretaron as seguintes cancións:  “Alalá de Lemos” , “A Rianxeira” e “Foliada de Cambados”, que foron moi aplaudidas polo público asistente que abarrotaba a antedita praza.

As mulleres que forman parte da nosa Coral estreaban unhas bufandas coas cores da bandeira Galega, que foron doadas pola Sra. Dolores Farré Torruella, e confeccionadas por Pepita Castellví Biosca e Rosi Blancas Sánchez.

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver máis fotos na Rede Social

Castellano

A las 19,00 horas del sábado día 2 de Abril de 2011, la Coral Cengallei del Centro Gallego de Lleida dirigida por Dñª Rosa González Mahía, actuó en la Plaza Paería delante del “Ajuntament de Lleida”, invitada por “MAUS UNIDAS”, en una actuación conjunta con otras corales “CANTEM CONTRA LA FAM”, con el objetivo de recaudar fondos para financiar proyectos de desarrollo para la mujer en la India. Interpretaron las siguientes canciones: “Alalá de Lemos”,  “A Rianxeira” y “Foliada de Cambados”, que fueron muy aplaudidas por lo público asistente que llenaban completamente la antedicha plaza.

Las mujeres que forman parte de nuestra Coral estrenaban unas bufandas con los colores de la bandera Galega, que fueron donadas por la Sra. Dolores Farré Torruella, y confeccionadas por Pepita Castellví Biosca y Rosi Blancas Sánchez.

Foto: Luis Trigo Domínguez

Ver más fotos en la Red Social

Anuncios

Etiquetas: , ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: