Batalla de Mouros e Cristiáns

Ás 12 horas do domingo día 15 de Maio de 2011, a Vocalía da Muller do Centro Galego de Lleida, participou na festa de Mouros e Cristiáns que principiou cun pasarrúas polo Centro Comercial ata a Praza de “Sant Joan”, onde oubo audición musical a cargo das bandas de música, que interpretaron marxas mouras e cristianas.

Ás 18 horas desfilada de comparsas de Mouros e Cristiáns dende a Porta do León da “Seu Vella”, pasando polas rúas, Caballeros, Blondel,  ata a Praza de “Sant Joan” e de seguido a loita na praza da Sardana da “Seu Vella”.

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver máis fotos na Rede Social

Castellano

A las 12 horas del domingo día 15 de Mayo de 2011, la Vocalía de la Mujer del Centro Gallego de Lleida, participó en la fiesta de Moros y Cristianos que se inició con un pasacalles por el Centro Comercial, hasta la Plaza de “Sant Joan”, donde hubo una audición musical a cargo de las bandas de música, que interpretaron marchas moras y cristianas.

A las 18 horas desfile de comparsas de Moros y Cristianos desde la Porta del León de la “Seu Vella”, pasando por las calles Caballeros, Blondel,  hasta la Plaza de “Sant Joan” y acto seguido, la lucha en la plaza de la Sardana de la “Seu Vella”.

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver más fotos en la Red Social


Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: