Excursión a Burgos

A Vocalía da Muller do Centro Galego de Lleida, organizou unha excursión a Burgos por mediación da Axencia “Autocars Salvia” de Vila-Sana, co seguinte programa:

Saída ás 6:25 horas do 28 de maio de 2011 do Centro, con destino a Burgos pasando por Logroño e Santo Domingo da Calzada, cunha visita guiada á Catedral desta localidade, que conta cunha antigüidade de 900 anos de historia, e dando albergue aos peregrinos que se dirixen cara a Santiago de Compostela. A continuación seguiron viaxe ata chegar ao seu aloxamento en Burgos. Pola tarde foron a Ibeas de Juarros para realizar unha visita guiada ao parque arqueolóxico e xacementos de Atapuerca.
O segundo día realizaron unha visita guiada á Catedral de Burgos,  de estilo gótico e declarada Patrimonio da Humanidade.

Posteriormente, visitaron a Cartuxa de Santa María de Miraflores, antigo mosteiro e actual igrexa dunha nave, onde puideron observar un orixinal retablo do altar maior de estilo renacentista, así como o sepulcro real, todo iso dunha auténtica beleza.

En resumo, foi unha viaxe cultural do que regresaron plenamente satisfeitos, cunha estupenda convivencia entre todos os asistentes.

Foto: Luis Trigo Domínguez

Ver máis fotos en Flickr

Castellano

La Vocalía de la Mujer del Centro Galego de Lleida, organizó una excursión a Burgos por mediación de la Agencia “Autocars Salvia” de Vila-Sana, con el siguiente programa:

Salida a las 6:25 horas del 28 de mayo de 2011 del Centro, con destino a Burgos pasando por Logroño y Santo Domingo de la Calzada, con una visita guiada a la Catedral de esta localidad, que cuenta con una antigüedad de 900 años de historia, y dando albergue a los peregrinos que se dirigen hacia Santiago de Compostela. A continuación siguieron viaje hasta llegar a su alojamiento en Burgos. Por la tarde fueron a Ibeas de Juarros para realizar una visita guiada al parque arqueológico y yacimientos de Atapuerca.

El segundo día realizaron una visita guiada a la Catedral de  Burgos, de estilo gótico y declarada Patrimonio de la Humanidad. Posteriormente, visitaron la Cartuja de Santa María de Miraflores, antiguo monasterio y actual iglesia de una nave, donde pudieron observar un original retablo del altar mayor de estilo renacentista, así como el sepulcro real, todo ello de una auténtica belleza.

En resumen, fue un viaje cultural del que regresaron plenamente satisfechos, con una estupenda convivencia entre todos los asistentes.

Foto: Luis Trigo Domínguez

Ver más fotos en Flickr

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: