Día do Grupo Coral “Cengallei” en Barcelona

O Domingo día 4 de Marzo de 2012, o Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia) celebrou o “Día do G. Coral” co seguinte programa:
Ás 8,00 horas, máis de 45 persoas entre socios, familiares e amigos, partiron da sede social da Entidade, parando no “Restaurant Bruc”, onde tomaron un refrixerio.
Ás 10,15 horas chegaron a Barcelona, onde foron acompañados por dous membros da xunta directiva da “Agrupación Cultural Saudade”, para realizar unha visita guiada, dende o autocar, ós monumentos máis emblemáticos de Barcelona, cunha detallada explicación por parte de Teresa, a dos “mechóns de cabelo de cor rosa”. Así viron: a Sgda.Familia, a casa Milà ou “Pedrera”, a casa “Batlló”, a casa Ametller, a Pl. Catalunya, as ”Drassanes”,  a Pl Espanya, o Palau Nacional d’Art de Catalunya, a Avda.del Paral.lel, o Palau de Congressos, as Fonts de Montjuïc, o Arc de Triunf etc. ata chegar á  Sede no distrito de Horta-Guinardó
Ás 12,30 chegaron á Igrexa de “Sant Joan de l`Horta”, e ás 13 horas asistiron todos á Santa misa, que foi acompañada, na súa liturxia, polas cancións relixiosas do Grupo Coral Cengallei elexidas polo Sr. cura párroco co gallo do tempo de Cuaresma no que nos atopamos.
Ás 14,30 horas realizaron todos un xantar de Irmandade no Restaurante do Centro galego “Saudade”, rematándose a comida coa interpretación de algunhas melodías galegas  coas que os obsequiaron un grupo de gaitas que apareceron de súpeto no comedor e ás que se sumaron diversos comensales bailando ó seu compás.
Ás 17,30 tivo lugar un concerto, interpretando o Grupo Coral Cengallei as seguintes pezas: “Os Cregos e os Taberneiros”, “Alalá de Lemos”, “Lévame” e “Foliada de Cambados” para rematar con “A Rianxeira”. A continuación o G. coral da Agrupación Cultural Saudade, interpretou outras cinco pezas musicais, para rematar cantando  conxuntamente “O Galopín”. A continuación o presidente honorífico de “Saudade”, Enesto Lagarón,  deu as grazas a tódolos asistentes, e  o presidente do Centro Galego de Lleida, José Terceiro,  tamén agradeceu  o trato que lles dispensaron.
Finalmente e coa interpretación conxunta do Himno Galego, dirixido por Rosa González Mahía, remataron a xornada, emprendendo a viaxe de regreso a Lleida. Foi un día magnífico e inesquecible.

Foto: María Pilar Arbellón

Ver máis fotos na Rede Social

Castellano
El Domingo día 4 de Marzo de 2012, el Centro Gallego de Lleida (Casa de Galicia) celebró lo “Día del Grupo Coral Cengallei” con el siguiente programa:
A las 8,00 horas, más de 45 personas entre socios, familiares y amigos, partieron de la sed social de la Entidad, parando en el “Restaurant Bruc”, donde tomaron un refrigerio.
A las 10,15 horas llegaron a Barcelona, donde fueron acompañados por dos miembros de la junta directiva de la “Agrupación Cultural Saudade”, para realizar una visita guiada, desde el autocar, a los monumentos más emblemáticos de Barcelona, con una detallada explicación por parte de Teresa, la de los “mechóns de cabello de color rosa”. Así vieron: la Sgda.Familia, la casa Milà o “Pedrera”, la casa “Batlló”, la casa Ametller, la Pl. Catalunya, las ”Drassanes”,  a Pl. Espanya, el Palau Nacional d”Art de Catalunya, la Avda.de él Paral.lel, el Palau de Congressos, las Fonts de Montjuïc, el Arc de Triunf etc. hasta llegar a la  Sed en el distrito de Huerta-Guinardó
A las 12,30 llegaron a la Iglesia de “Sant Joan de l`Huerta”, y a las 13 horas asistieron todos a la Santa misa, que fue acompañada, en su liturgia, por las canciones religiosas del Grupo Coral Cengallei elexidas por el Sr. cura párroco con motivo del tiempo de Cuaresma en el que nos encontramos.
A las 14,30 horas realizaron todos un almuerzo de Hermandad en el Restaurante del Centro gallego “Saudade”, rematándose la comida con la interpretación de algunas melodías gallegas  con las que los obsequiaron un grupo de gaitas que aparecieron de pronto en el comedor y a las que se sumaron diversos comensales bailando a su compás.
A las 17,30 tuvo lugar un concierto, interpretando el Grupo Coral Cengallei las siguientes piezas: “Os Cregos e os Taberneiros”, “Alalá de Lemos”, “Lévame” y “Foliada de Cambados” para finalizar con “A Rianxeira”. A continuación el G. coral de la Agrupación Cultural Saludad, interpretó otras cinco piezas musicales, para finalizar cantando  conjuntamente “O Galopín”. A continuación el presidente honorífico de “Saudade”, Enesto Lagarón,  dio las gracias a todos los asistentes, y el  presidente del Centro Gallego de Lleida, José Tercero,  también agradeció  el trato que les dispensaron.
Finalmente y con la interpretación conjunta del Himno Gallego, dirigido por Rosa González Mahía, remataron la jornada, emprendiendo el viaje de regreso a Lleida. Fue un día magnífico e inolvidable.

Foto: María Pilar Arbellón

Ver más fotos en la Red Social

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: