Conferencia no Centro Galego

EN FEMININO: ¿Que queren as mulleres?
O Martes día 11 de Febreiro de 2014 ás 18 horas, a vocalía da Muller do Centro Galego de Lleida, coa colaboración das monitoras Dñª. Montse Morera e Dñª. Sònia Pérez do Casal da Dona, e no local social da Entidade, organizou un Taller participativo EN FEMININO: ¿Que queren as mulleres?, con dinámicas de grupo para reflexionar sobre os modelos femininos.
Iniciaron a súa charla, facendo un amplo resumo da evolución dos dereitos da muller, desde épocas pasadas, onde as mulleres eran educadas para atender á familia e realizar as tarefas domésticas, con mención especial á pioneira norteamericana Rosa Parks, que deu inicio ao movemento contra a segregación e o apartheid,  así como do Dr. Martin Luther King.
Despois de pasar por infinidade de dificultades, avanzouse moito, pero as mulleres non deben conformarse co trato diferenciado que, aínda hoxe en día, seguen recibindo con respecto aos homes.
Acompañounos Dñª. María Rosa Ball i Papiol concelleira do Concello de Lleida. O acto foi un éxito, servíndose ao finalizar un refrixerio a todas as asistentes.

En Femení (5)

Foto: Tony Alcántara

Ver máis Fotos na Rede Social

Castellano
“EN FEMENÍ: Que volem les Dones”?
El Martes día 11 de Febrero de 2014 a las 18 horas, la vocalía de la Mujer del Centro Galego de Lleida, con la colaboración de las monitoras Dñª. Montse Morera y Dñª. Sònia Pérez del Casal de la Dona, y en el local social de la Entidad, ha organizado un Taller participativo EN FEMENÍ: Que volem les Dones”?, con dinámicas de grupo para reflexionar sobre los modelos femeninos.
Han iniciado su charla, haciendo un amplio resumen de la evolución de los derechos de la mujer, desde épocas pasadas, donde las mujeres eran educadas para atender a la familia y realizar las tareas domésticas, con mención especial a la pionera norteamericana Rosa Parks, que dio inicio al movimiento contra la segregación y el apartheid,  así como del Dr. Martin Luther King.
Después de haber pasado por infinidad de dificultades, se ha avanzado mucho, pero las mujeres no deben conformarse  con el trato diferenciado que, aún hoy en día, siguen recibiendo con respecto a los hombres.
Nos acompañó Dñª. María Rosa Ball i Papiol concejal del Ayuntamiento de Lleida. El acto ha sido un éxito, sirviéndose al finalizar un refrigerio a todas las asistentes.En Femení (7)

Foto: Juan Rodríguez

Ver más Fotos en la Red Social

Anuncios

Etiquetas: , ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: