Conferencia Cuaresmal no Centro Galego de Lleida

O Mércores día 2 de Abril de 2014 ás 20 horas, a Federación de Casas e Centros Rexionais de Lleida, co apoio do Centro Galego de Lleida no seu 25 aniversario da creación da súa Confraría, organizou no local social Rua/ Joc da Bóla 20, unha conferencia a cargo de D. Armando Cester Martínez, delegado Episcopal para a Coordinación pastoral das Confrarías de Semana Santa da Arquidiocese de Zaragoza que abordou o tema “Confrarías e Pastoral da Semana Santa”.

O Presidente do Centro Galego D. Xosé Terceiro, deu a benvida a todos los asistentes, o conferenciante, o Vicario Xeral de Pastoral da Diocese de Lleida D. Ramón Prat Pons, as autoridades locais que nos acompañaron, Dñª. Dolors Arderiu Sabaté, D. Paco Cerdá Esteve e D. Pau Pintó Torné, o Presidente da Federación de Casas e Centros Rexionais de Lleida D. Cosme García i Mir e, os representantes de tódalas casas Rexionais que integran a Federación de Lleida.

O conferenciante deu unha charla maxistral sobre a transmisión da fe popular a través das confrarías, e manifestou que aínda que estivo en diferentes cargos na Igrexa, o seu punto de referencia, sempre foi a Confraría. É fundamental que a expresión popular da fe relixiosa, saia a calle como unha manifestación de fe en Cristo, porque os cristianos ten que demostrar co seu testemuño diario que son os mellores. Ao evento concurríu numeroso público que enchían o local, finalizando cun viño doce e unhas pastas.

Charlas cualresmales (4)

Foto: Carlos Alonso Bellmunt

Ver máis fotos na Rede Social

Castellano

El Miércoles día 2 de Abril de 2014 a las 20 horas, la Federación de Casas y Centros Regionales de Lleida, con el apoyo del Centro Gallego de Lleida en el 25 aniversario de la creación de su Cofradía, organizó en su local social C/ Joc de la Bola 20, una conferencia a cargo de Don Armando Cester Martínez, Delegado Episcopal para la Coordinación pastoral de las Cofradías de Semana Santa de la Archidiócesis de Zaragoza que abordó el tema “Cofradías y Pastoral de la Semana Santa”.

El Presidente del Centro Gallego D. José Tercero, dio la bienvenida a todos los asistentes, al conferenciante, al Vicario General de Pastoral de la Diócesis de Lleida D. Ramón Prat Pons, a las autoridades locales que nos acompañaron, Dñª. Dolors Arderiu Sabaté, D. Paco Cerdá Esteve y D. Palo Pintó Torné, al Presidente de la Federación de Casas y Centros Regionales de Lleida D. Cosme García i Mir y a los representantes de todas las casas Regionales que integran la Federación de Lleida.

El conferenciante dio una charla magistral sobre la transmisión de la fe popular a través de las cofradías, y manifestó que aunque estuvo en diferentes cargos en la Iglesia, su punto de referencia, siempre fue la Cofradía. Es fundamental que la expresión popular de la fe cristiana, salga a la calle como una manifestación de fe en Cristo, porque los cristianos tienen que demostrar con su testimonio diario, que son los mejores. Al evento concurrió numeroso público que llenaba el local, finalizando con un vino dulce y unas pastas.

Charlas cualresmales (11)

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver más todos en la Red Social

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: