Visita do Presidente da Xunta o Centro Galego de Lleida

O día 19 de Maio de 2014, o Presidente da Xunta de Galicia D. Alberto Núñez Feijoó, visitou o noso Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia), asinando no Libro de Honra da Entidade. Á súa vez o Presidente Xosé Terceiro Folgar fíxolle  entrega do Escudo de Ouro e igualmente  a Vicepresidenta Maria Alba Gil Bardanca, entregoulle un Marraco, símbolo dos festexos desta cidade. Por outra banda, os galegos residentes no Val de Aran, obsequiáronlle co libro do Val.
O Alcalde de Lleida, Anxo Ros i Domingo, agradeceulle a súa visita á nosa Capital, e trasladoulle a súa satisfacción cara á  Comunidade de galegos que viven en Lleida pola colaboración e actividade participativa na vida asociativa e cultural do Municipio, facéndolle tamén entrega dunha reprodución da “Seu Vella” co Marraco e un libro coa historia da cidade.
Visita Feijoo Carlos

Ver máis fotos

Castellano
El día 19 de Mayo de 2014, el Presidente de la Xunta de Galicia D. Alberto Núñez Feijoó, ha visitado nuestro Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia), firmando en el Libro de Honor de la Entidad. A su vez el Presidente José Terceiro Folgar le hizo  entrega del Escudo de Oro e igualmente  la Vicepresidenta Maria Alba Gil Bardanca, le entregó un Marraco, símbolo de los festejos de esta ciudad. Por otra parte, los gallegos residentes en el Valle de Aran, le obsequiaron con el libro del Valle.
El Alcalde de Lleida, Ángel Ros i Domingo, le agradeció su visita a nuestra Capital, y le ha trasladado su satisfacción hacia  la Comunidad de gallegos que viven en Lleida por la colaboración y actividad participativa en la vida asociativa y cultural del Municipio, haciéndole también entrega de una reproducción de la “Seu Vella” con el Marraco y un libro con la historia de ciudad.
Visita Feijoo (2)

Ver más fotos

Anuncios

Etiquetas:

Una respuesta to “Visita do Presidente da Xunta o Centro Galego de Lleida”

  1. José García Rivas Says:

    A mí personalmente me parece una marranada y una falta total de atención a los socios que no se les haya avisado de la visita del Presidente de La Xunta Gallega
    Fdo. José García Rivas , Presidente fundador del centro

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: