Celebración Patrón de Galicia

Na noite do Venres dia 25 de Xulio de 2014, tiveron lugar os actos seguintes no local social do Centro: Xosé Terceiro Folgar Presidente da Entidade, informou sobre a figura do apóstolo que quedou exposta na Oficina do Centro, nunha peána feita de madeira polo socio Xosé Domínguez Rodríguez e o socio José Luis Raposo deu lectura on poema de Alvaro Cunqueiro titulado “A espiña no pe do romeiro”. Por outro lado o socio Antonio Sanmartín Sanmartin cedeu a Entidade, un “Hórreo” representativo de Galicia, informando o Presidente da utilidade que tiñan os hórreos, en épocas pasadas.
A continuación tódolos asistentes celebrárono cunha cea de Irmandade, acompañados por los Rexedores Joan Gómez López e a súa dona Paquita Sanvicens, e D. Josep Barberà Morreres e a súa dona, rematando coa clásica bebida da nosa terra: ¡A QUEIMADA! Foi un rotundo éxito.
P1050615

Foto: Luis Trigo Domínguez

Ver máis fotos

Castellano
En la noche del Viernes día 25 de Julio de 2014, tuvieron lugar los actos siguientes en el local social del Centro: José Tercero Descansar Presidente de la Entidad, informó sobre la figura del apóstol que quedó expuesta en la Oficina del Centro, en una peana hecha de madera por el socio José Domínguez Rodríguez y el socio José Luis Raposo dio lectura a un poema de Álvaro Cunqueiro titulado “La espina en el pie del romero”. Por otro lado el socio Antonio Sanmartín Sanmartin cedió a la Entidad un “Hórreo” representativo de Galicia, informando el Presidente, de la utilidad que tenían los hórreos, en épocas pasadas.
A continuación todos los asistentes lo celebraron con una cena de Hermandad, acompañados por los Regidores Joan Gómez López y su esposa Paquita Sanvicens, y D. Josep Barberà Morreres y su esposa, rematando con la clásica bebida de nuestra tierra: ¡La QUEIMADA! Fue un rotundo éxito.

P1050633Foto: José Luis Raposo Toja

Ver más Fotos

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: