Charlas sobre produtos de beleza no Centro Galego

O xoves día 20 de novembro de 2014, ás 18 horas, no local Social do Centro Galego de Lleida, e organizado pola Vogalía da Muller, realizouse unha tarde dedicada á beleza, coas mulleres do Centro Galego.
A sesión, realizada pola asesora de beleza da compañía MARY KAY España, Begoña Domínguez Farré, explicou e asesorou a todas as participantes como deben de usarse os produtos de beleza, resultando moi ameno e entretido.
Pasaron unha divertida tarde, coidándose a pel con tratamentos exclusivos e póndose aínda máis guapas. ¿O Resultado? As nosas mulleres fantásticas, coa súa mellor versión de beleza, e aprenderon algúns truquiños para coidarse.

P10507091

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver máis fotos

Castellano
El jueves día 20 de noviembre de 2014, a las 18 horas, en el local Social del Centro Galego de Lleida, y organizado por la Vocalía de la Mujer, se realizó una tarde dedicada a la belleza, con las mujeres del Centro Gallego.
La sesión, realizada por la asesora de belleza de la compañía MARY KAY España, Begoña Domínguez Farré, explicó y asesoró a todas las participantes como deben de usarse los productos de belleza, resultando muy ameno y entretenido.
Pasaron una divertida tarde, cuidándose la piel con tratamientos exclusivos y poniéndose aún más guapas. ¿El Resultado? Nuestras mujeres fantásticas, con su mejor versión de belleza, y aprendieron algunos truquillos para cuidarse.

P1050707

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver más fotos

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: