Conferencia no Centro Galego

O venres día 28 de novembro de 2014, ás 20 horas no local social do Centro Galego de Lleida, tivo lugar unha conferencia baixo o título, “Os principais sectores económicos de Galicia”, pronunciada por D. José Carlos López Campos, alcalde do concello de A Estrada, quen despois de agradecer ás autoridades locais e a tódalas persoas asistentes a súa presenza, iniciou a conferencia dicindo que como servidor público, á súa meta e facer que ás persoas que viven nas múltiples aldeas que compoñen o concello, teñan acceso a tódolos servizos públicos que da a Entidade; para que nos fagamos unha idea, o concello de A Estrada compono 51 parroquias e, cada parroquia varias aldeas; ten a titularidade e mantemento de 2.000 kilometros de estradas, ademáis das do Estado, Xunta e Deputación que decorren polo concello; tres cotos protexidos de criadeiros de salmón; o mesmo tempo que (entre outras iniciativas), prodúcese sidra da comarca cun sabor especial,. O concello de A Estrada está moi ben situado, pois en moi pouco tempo, accédese a tódalas poboacións importantes de Galicia. Animou ós galegos residentes en Lleida a que sigan facendo a súa labor como os mellores embaixadores da cultura galega no exterior.
Despois tomou a palabra o Secretario Xeral de política lingüística da Xunta de Galicia D. Valentín García Gómez, quen resaltou sobre todo a proximidade que temos os galegos que vivimos en Lleida a Galicia, pois eles en tan só catro horas fixeron a viaxe. El, como fillo de emigrantes coñece moi de cerca os lazos de unión que existen entre Galicia e a terra de acollida, resaltando que todos os galegos que emigraron e retornan a Galicia, no no fan porque non se adapten ás costumes do lugar de acollida. Destacou tamén a labor tan extraordinaria que fan todos os galegos no exterior, sendo auténticos embaixadores de Galicia.
Acompañáronnos as seguintes autoridades: O concelleiro do “Ajuntament” de Lleida D. Pau Pinto Torne, o Teniente alcalde do concello de A Estrada, D. Juan Constenla Carbón, o Presidente da Federación de Casas e Centros Rexionais de Lleida D. Cosme García i Mir, ademáis dos presidentes das Casas Rexionais da Federación. Ao final o presidente do Centro Galego fíxolle entrega dun agasallo ós conferenciantes, degustando tódolos presentes un aperitivo de produtos galegos cun viño do ribeiro. Todo acadou un rotundo éxito.

Conferencia (19)Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver máis fotos

Castellano

El viernes día 28 de noviembre de 2014, a las 20 horas en el local social del Centro Gallego de Lleida, tuvo lugar una conferencia bajo el título, “Os principais sectores económicos de Galicia”, pronunciada por D. José Carlos López Campos, alcalde del ayuntamiento de A Estrada, quien después de agradecer a las autoridades locales y a todas las personas asistentes su presencia, inició la conferencia diciendo que como servidor público, su meta y hacer que las personas que viven en las múltiples aldeas que componen el ayuntamiento, tengan acceso a todos los servicios públicos que de la Entidad; para que nos hagamos una idea, el ayuntamiento de A Estrada lo componen 51 parroquias y, cada parroquia varias aldeas; tiene la titularidad y mantenimiento de 2.000 kilometros de carreteras, ademáis de las del Estado, Xunta y Diputación que discurren por el ayuntamiento; tres cotos protegidos de criaderos de salmón; al mismo tiempo que (entre otras iniciativas), se produce sidra de la comarca con un sabor especial,. El ayuntamiento de A Estrada está muy bien ubicado, pues en muy poco tiempo, se accede a todas las poblaciones importantes de Galicia. Animó a los gallegos residentes en Lleida a que sigan haciendo su labor como los mejores embajadores de la cultura gallega en el exterior.
Después tomó la palabra el Secretario General de política lingüística de la Xunta de Galicia D. Valentín García Gómez, quien resaltó sobre todo la cercanía que tenemos los gallegos que vivimos en Lleida a Galicia, pues ellos en tan sólo cuatro horas hicieron el viaje. Él, como hijo de emigrantes conoce muy de cerca los lazos de unión que existen entre Galicia y la tierra de acogida, resaltando que todos los gallegos que emigraron y retornan a Galicia, no lo hacen porque no se adapten a las costumbres del lugar de acogida. Destacó también la labor tan extraordinaria que hacen todos los gallegos en el exterior, siendo auténticos embajadores de Galicia.
Nos acompañaron las siguientes autoridades: El concejal del “Ajuntament” de Lleida D. Pablo Pinto Torne, el Teniente alcalde del ayuntamiento de A Estrada, D. Juan Constenla Carbón, el Presidente de la Federación de Casas y Centros Regionales de Lleida D. Cosme García i Mir, ademáis de los presidentes de las Casas Regionales de la Federación. Al final el presidente del Centro Gallego le hizo entrega de un regalo a los conferenciantes, degustando todos los presentes un aperitivo de productos gallegos con un vino del ribeiro. Todo acabó con un rotundo éxito.

Conferencia (3)

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver más fotos

Anuncios

Etiquetas: ,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: