Actos no mes de Maio / Actos en el mes de Mayo

FESTA MAIOR DE LLEIDA:
O Centro Galego, o mesmo que en anos anteriores participará, na Festa Maior cos seguintes actos:
O Martes día 5 de Maio:
Ás 19,00 horas no local social do Centro celebrarase unha reunión cos colaboradores que vaian participar na verbena dos “Camps Elisis”, co fin de asignar a tarefa asignada a cada un e entregarlles as credenciales. Para ello solicitase a colaboración de todos os socios que queiran contribuir coa súa axuda, chamando o Centro.
O Sábado día 9 de Maio:
Ás 19,0 horas na Praza “Ricard Vinyes” actuación do Grupo de Gaitas e Danzas “Agarimos de Badalona” de Barcelona.
Ás 20,00 horas o Centro participará, como cada ano, na verbena “Dels Camps Elisis”.
O Luns día 11 de Maio:
Ás 11 horas, misa na Catedral, procesión e ofrenda floral ó Santo Patrono, na praza de Sant Joan, por tódolos nenos/as e socios/as do Centro que ataviados co traxe típico galego así o desexan, debendo comunica-lo no Centro pra adquirir os oportunos ramos de flores.
LETRAS GALEGAS EN LLEIDA:
O Sábado día 16 de Maio de 2015, conmemoraremos o DÍA DAS LETRAS GALEGAS, no “Institut d’Estudis Ilerdencs”, co seguinte programa:
Ás  19 horas, conferencia a cargo de D. Josep Varela Serra, profesor e ex-senador, sobre a figura do historiador e escritor pontevedrés Xosé Fernando Filgueira Valverde.
Ás 19,45 horas recital musical a cargo da  Coral «Cengallei» do Centro Galego.
Ás 22 horas celebrarase unha cea de Irmandade no Restaurante do Centro, para todos aqueles socios/as e amigos que o desexen, debendo confirmar a súa asistencia no Centro ou ben chamando ao teléfono 973 27 48 27, antes das 20 horas do día 14 de Maio de 2015.
MOUROS E CRISTIÁNS:
*O Domingo día 17 de Maio, ás 11 horas a Vogalía da Muller participará na festa de Mouros e Cristiáns que principiará cun pasarrúas polo Centro Comercial ata a Praza de Sant Joan, onde haberá unha audición musical a cargo das bandas que van participar no desfile e na loita.
Ás 18,00 horas desfile de Mouros e Cristiáns dende a Seu Vella ata a Praza de Sant Joan e, de seguido,ás 21 horas, a loita na praza da Sardana da Seu Vella.

==============================================
Castellano
FIESTA MAYOR DE LLEIDA:
El Centro Galego al igual que en años anteriores, participará en la Fiesta Mayor con los siguientes actos:
El Martes día 5 de Mayo:
A las 19,00 horas en el local social do Centro se celebrará una reunión con los colaboradores que vayan a participar en la verbena “Camps Elisis”, con el fin de asignar la tarea asignada a cada uno y entregarle las credenciales. Para ello se solicita la colaboración de todos los socios que quieran contribuir con su ayuda, llamando al Centro.
El Sábado día 9 de mayo:
A las 19,00 horas, en la Plaza “Ricard Vinyes” actuación del Grupo de Gaitas y Danzas “Agarimos de Badalona” de Barcelona.
A las 20:00 horas, el Centro participará, como cada año, en la verbena “Dels Camps Elísis”. 
El Lunes día 11 de Mayo.
A las 11:00 horas, misa en la Catedral, procesión y ofrenda floral al Santo Patrón en la plaza Sant Joan, por todos los niños/as y socios/as del Centro que, ataviados con el traje típico gallego así lo deseen, debiendo comunicarlo en el Centro, para adquirir los oportunos ramos de flores.
LETRAS GALEGAS EN LLEIDA:
El Sábado día 16 de Mayo de 2015, conmemoraremos el DÍA DE LAS LETRAS GALEGAS, en el “Institut d’Estudis Ilerdencs”, con el siguiente programa:
A las  19 horas, conferencia a cargo de D. Josep Varela Serra, profesor y ex-senador, sobre la figura del historiador y escritor pontevedrés Xosé Fernando Filgueira Valverde.
A las 19,45 horas recital musical a cargo de la  Coral «Cengallei» del Centro Galego.
A las 22 horas se celebrará una cena de Hermandad en el Restaurante del Centro, para todos aquellos socios/as y amigos que lo deseen, debiendo confirmar su asistencia en el Centro o bien llamando al teléfono 973 27 48 27, antes de las 20 horas del día 14 de Mayo de 2015.
MOROS Y CRISTIANOS.
El Domingo día 17 de mayo,   a las 11:00 horas La Vocalía de la Mujer participará en la Fiesta de Moros y Cristianos que se iniciará con un pasacalles por el Centro Comercial hasta la Plaza San Juan, donde habrá una audición musical a cargo de las bandas que participarán en el desfile y en la batalla.
A las 18:00 horas, desfile de Moros y Cristianos desde la Seu Vella hasta la Plaza de Sant Joan, y a continuación, a  las 21:00 horas la batalla en la Plaza de la Sardana de la Seu Vella.

 

Deja un comentario