Conferencia no Centro Galego / Conferencia en el Centro Gallego

O venres día 20 de novembro de 2015, ás 20 horas no local social do Centro Galego de Lleida, tivo lugar unha conferencia baixo o título, “GALICIA CHEA DE ATRACTIVOS, UNHA COMUNIDADE CON MOITO QUE VER E OFRECER”, pronunciada por D. ANTONIO RODRÍGUEZ MIRANDA, Secretario Xeral  de Emigración dá Xunta de Galicia, sendo acompañados polas seguintes autoridades: os concelleiros do “Ajuntament” de Lleida, D. Joan Gómez López, Juan Vilella Jounou e D. José Luís Osorio Fernández; o Presidente da Federación de Casas e Centros Rexionais de Lleida, D. Cosme García Mir; varios presidentes dos Centros Galegos de Cataluña e tamén dos presidentes das Casas e Centros Rexionais e Asociacións de Lleida, ademais do numeroso público, que enchía completamente o local social.
Iniciou a presentación D. Xosé Terceiro presidente da Entidade, facendo un pequeno resumo do apoio que a Entidade recibe por parte de tódalas institucións de Lleida e da Xunta de Galicia; pola súa banda D. Cosme García, resaltou que a federación de Lleida, é pioneira no tema de integración social entre culturas, proba diso é que se acaba de inaugurar a “PLAÇA DE LES CÁSES REGIONALS”.
O conferenciante, despois de agradecer ás autoridades locais e a todas as persoas asistentes a súa presenza, iniciou a súa conferencia dicindo que “está na súa casa, igual que en tódalas outras casas que hai en tódolos países do mundo, nos que sempre ten as portas abertas”. Hai poucos recursos económicos, pero co labor desinteresado de moitas persoas, súplense. Falar de Galicia hoxe en día e difícil, xa que cos medios tecnolóxicos que existen, todo está ao alcance de calquera, a diferenza do que sucedía en tempos pasados. A maior riqueza que ten hoxe Galicia, é precisamente a presenza de galegos en tódalas partes do mundo, formando parte nos distintos ámbitos sociales, políticos, económicos, e académicos, sendo os mellores embaixadores que ten.
Os visitantes que veñen a Galicia, fano principalmente por motivos do clima e paisaxes e tamén pola gastronomía principalmente. O mellor emblema que ten Galicia, é o camiño de Santiago co seu símbolo da cuncha. Desde tempos moi remotos, os antigos seguían o camiño marcado polas estrelas. Hai moitas rutas, formando todas elas un gran armazón arterial que conflúen na cidade de Santiago, sendo un símbolo da unión de todos os pobos de Europa.
Ao final o presidente do Centro Galego, fíxolle entrega dun pergamiño, nomeándolle Presidente de Honra da Entidade. Finalizando o acto cun aperitivo de produtos galegos e viño do ribeiro. Todo conseguiu un rotundo éxito.

Conferencia (4)

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver máis fotos

Castellano
El viernes día 20 de noviembre de 2015, a las 20 horas en el local social del Centro Gallego de Lleida, tuvo lugar una conferencia bajo el título, “GALICIA LLENA DE ATRACTIVOS, UNA COMUNIDAD CON MUCHO DE VER Y OFRECER”, pronunciada por D. ANTONIO RODRÍGUEZ MIRANDA, Secretario General  de Emigración da Xunta de Galicia, siendo acompañados por las siguientes autoridades: los concejales del “Ajuntament” de Lleida, D. Joan Gómez López, Juan Vilella Jounou y D. José Luis Osorio Fernández; el Presidente de la Federación de Casas y Centros Regionales de Lleida D. Cosme García Mir; varios presidentes de los Centros Gallegos de Cataluña y también de los presidentes de las Casas y Centros Regionales y Asociaciones de Lleida, además del numeroso público, que llenaba completamente el local social.
Inició la presentación D. José Terceiro, presidente de la Entidad, haciendo un pequeño resumen del apoyo que la Entidad recibe por parte de todas las instituciones de Lleida y de la Xunta de Galicia; por su parte D. Cosme García, resaltó que la federación de Lleida, es pionera en el tema de la integración social entre culturas, prueba de ello, es que se acaba de inaugurar la “PLAÇA DE LES CASES REGIONALS”.
El conferenciante, después de agradecer a las autoridades locales y a todas las personas asistentes su presencia, inició su conferencia diciendo que “está en su casa, igual que en todas las otras casas que hay en todos los países del mundo, en los que tiene las puertas abiertas”. Hay pocos recursos económicos, pero con la labor desinteresada de muchas personas, se suplen. Hablar de Galicia hoy en día y difícil, ya que con los medios tecnológicos que existen, todo está al alcance de cualquiera, a diferencia de lo que sucedía en tiempos pasados. La mayor riqueza que tiene hoy Galicia, es precisamente la presencia de gallegos en todas las partes del mundo, formando parte en los distintos ámbitos políticos, económicos, y académicos, siendo los mejores embajadores que tiene.
Los visitantes que vienen a Galicia, lo hacen principalmente por motivos del clima y paisajes y también por la gastronomía principalmente. El mejor emblema que tiene Galicia, es el camino de Santiago con su símbolo de la concha. Desde tiempos muy remotos, los antiguos seguían el camino marcado por las estrellas. Hay muchas rutas, formando todas ellas un gran entramado arterial que confluyen en la ciudad de Santiago, siendo un símbolo de la unión de todos los pueblos de Europa.
Al final el presidente del Centro Gallego le hizo entrega de un pergamino, nombrándole Presidente de Honor de la Entidad. Finalizando el acto con un aperitivo de productos gallegos y vino del ribeiro. Todo ello, consiguió un rotundo éxito.
Conferencia (6)

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Ver más fotos

Anuncios

Etiquetas:

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: