Día da Muller traballadora / Día de la Mujer trabajadora.

A Vogalía da Muller do Centro Galego de Lleida, para celebrar o día Internacional da muller traballadora, realizou os seguintes actos: Ás 14 horas do martes día 8 de marzo de 2016, todas as compoñentes reuníronse no Restaurante do Centro nun xantar de Irmandade. Ás 19 horas, Dñª. Paquita Sanvicen Torne, pronunciou unha conferencia baixo o título “Les dones i el 8 de Marc”.
Entre outras cousas dixo, que é unha homenaxe ás 146 mulleres calcinadas no ano 1908, na fábrica téxtil Cottón de Nova York, nun incendio provocado polas bombas incendiarias que lle arroxaron dentro, para obrigalas a saír do seu peche.
En 1910 faise a primeira conferencia Internacional de Mulleres Socialistas en Copenhague e consolídase o día da Muller Traballadora. En 1977, a ONU declara o día Internacional da Muller traballadora en todo o mundo, excepto nos países musulmáns.
Até o ano 1975 no estado español, as mulleres necesitaban o permiso do marido para realizar actos administrativos; contratos, sacar o carné de conducir, o pasaporte, etc. No ano 1976, por fin, as mulleres en España, xa poden votar a partir dos 18 anos e, até o día de hoxe, son moitas as leis promulgadas sobre o tema da igualdade, pero aínda falta moito camiño por percorrer para conseguir que esa igualdade das mulleres e os homes, sexa real, e as claves transformadoras máis importantes para conseguilo, poderían ser: educación, respecto, coeducación, igualdade e liberdade. Sendo a educación, sobre todo, a vacuna contra a violencia de xénero. Ao final, todos os asistentes degustaron un refrixerio. Foi un rotundo éxito.

P1070227.JPG

Foto: Dionsio Paul Torralba

Ver máis fotos

Castellano
La Vocalía de la Mujer del Centro Galego de Lleida, para celebrar el día Internacional de la mujer trabajadora, ha realizado los siguientes actos: A las 14 horas del martes día 8 de marzo de 2016, todas las componentes se reunieron en el Restaurante del Centro en una comida de Hermandad. A las 19 horas, Dñª. Paquita Sanvicen Torne, pronunció una conferencia bajo el título “Les dones i el  8 de Marc”.
Entre otras cosas dijo, que es un homenaje a las 146 mujeres calcinadas en el año 1908, en la fábrica textil Cottón de Nova York, en un incendio provocado por las bombas incendiarias que le arrojaron dentro, para obligarlas a salir de su encierro.
En 1910 se hace la primera conferencia Internacional de Mujeres Socialistas en Copenhague y se consolida el día de la Mujer Trabajadora. En 1977 la ONU, declara el día Internacional de la Mujer trabajadora en todo el mundo, excepto en los países musulmanes.
Hasta el año 1975 en el estado español, las mujeres necesitaban el permiso del marido para realizar actos administrativos; contratos, sacar el carnet de conducir, el pasaporte, etc. En el año 1976, por fin las mujeres en España, ya pueden votar a partir de los 18 años y hasta el día de hoy, son muchas las leyes promulgadas sobre el tema de la igualdad, pero aún falta mucho camino por recorrer para conseguir que esa igualdad de las mujeres y los hombres, sea real, y las claves transformadoras más importantes para conseguirlo, podrían ser: educación, respecto, coeducación, igualdad y libertad. Siendo la educación, sobre todo, la vacuna contra la violencia de género. Al final, todos los asistentes degustaron un refrigerio. Fue un rotundo éxito.

P1070222

Foto: Dionisio Paul Torralba

Ver más fotos

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: