Inauguración Plaza das Casas Rexionais / Inauguración Plaza de las Casas Regionales

Ás 17,15 horas do día 19 de novembro de 2015, o “Paer en Cap do Ajuntament” de Lleida, D. Ángel Ros i Domingo, acompañado pola maioría dos concelleiros da corporación municipal e Presidentes e membros das Xuntas directivas das Casas e Centros que forman a Federación, así como das asociacións veciñais da capital, inaugurou a “Praça de les Cases Regionals”. Este feito pon de manifesto a integración de todos os socios das casas rexionais cos leridanos, e tamén que a nivel de todo o estado español, é a primeira vez que sucede.
A iniciativa partiu do Presidente da Federación de Casas Rexionais de Lleida, á que pertence o Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia), D. Cosme García i Mir, e foi moi ben acollida por toda a corporación Municipal, á vez que por toda a sociedade civil Lleidatana. A xornada rematouse cun rico chocolate e coca, que degustaron todos os asistentes.

Plaza Federación Casas Regionales (5)

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Castellano
A las 17,15 horas del día 19 de noviembre de 2015, el “Paer en Cap del Ajuntament” de Lleida, D. Ángel Ros i Domingo, acompañado por la mayoría de los concejales de la corporación municipal y Presidentes y miembros de la Juntas directivas de las Casas y Centros que forman la Federación, así como de las asociaciones vecinales de la capital, ha inaugurado la “Plaça de les Cases Regionals”. Este hecho pone de manifiesto la integración de todos los socios de las casas regionales con los leridanos, y también que a nivel de todo el estado español, es la primera vez que sucede.
La iniciativa ha partido del Presidente de la Federación de Casas Regionales de Lleida, a la que pertenece el Centro Galego de Lleida (Casa de Galicia), D. Cosme García i Mir, y ha sido muy bien acogida por toda la corporación Municipal, a la vez que por toda la sociedad civil Lleidatana. La jornada se remató con un rico chocolate y coca, que degustaron todos los asistentes.

Plaza Federación Casas Regionales (9)

Foto: Juan Rodríguez Gómez

Etiquetas:

Deja un comentario